Home » Blogging~ » siaN siaN….~

siaN siaN….~

2daY leH…. gOo 1sT lessOn nor… is EP pra nor… siaN…. c mr liM faCe… yaWn…~~ clas 2daY quite peaCefuL sia… loL… deN continue doIn the projecT nor….. serious*2 time…. busY doIn naH…. deN suddenlY gt my clasmaTe saY u doN need tis wires liaO rite…??? *huh…??** o_O deN my freNz teL him infront gt sOo maNy wires gOO infront tk nor…. loL… weird ppl… deN tt guY saY i tokiN 2 her , u ans it… ! =.=" i 2 shocK liaO ma… braIn pause abit sumhw..??? sOo neva ans him nor… wahhahahhah…~ =Pp deN continue doIn nor…. ard 9+ cher giv us breaK ma… wee…. fly 2 candy shoP liaO… buy tidbit… loL…. deN maKaN finisH gOo bacK lessOn nor… hehhehe… bo mood dO sia… slacK*2…… deN do abit… deN cher teL us pacK thiN… daMn cNn de… listeN 2 hiM teacH DE theory.. u siaO ar.. 2daY bo DE leh… stupid de… deN deLaY the time tiL ard 12+++….. gnd le….!!! aLways like 2 deLaY…!!! fiNaLLy dismiss liaO… deN pacK thiN gOo loT1 nor.. cos yoges waNna gOo ma.. sOO go lo… 1sT gOo mC buy maKaN… siT ther toK*2…..~ deN shoP ard lo…. bastaRd sia… nwsadaY hor…. those junior in cckss,bakiT panjang higH hor & blaH blaH… aLL gone caSE nor…. acT liaN & acT beng… GNd le… nt braIn ppL….. sOo kns… duNNo those idiot gOo scH learn wad shit…??? hopeless kia….!!!  c ur maKe me waNna giv ur 1 tight slaP…..!!!!! ("_) qi si wo le…!!! hmpH…~

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s